Omnichannel

VIM kan u zowel op strategisch als praktisch gebied helpen met het concreet invullen van uw omnichannel-strategie. VIM biedt een Collection-to-Consumer (C2C) toepassing die het volledige proces van fashion-, sport- & lifestyle omvat. Hiermee kunt u uw klanten een 100% omnichannel-oplossing bieden met de klant als middelpunt.

Deze oplossing betreft een interactie tussen de volgende functionele gebieden:

  • Customer Relation Management (CRM): het middelpunt van deze oplossing
  • Creation
  • Product Lifecycle Management (PLM)
  • Sales
  • Purchase
  • Production
  • Logistics
  • Warehouse
  • Retails

Omdat deze oplossing gebaseerd is op een cloud-omgeving, doen onder andere tijd en plaats er niet toe: ideaal voor internationale toepassingen met bijvoorbeeld verkoop vanuit het thuisland en productie in Azië en distributie binnen Europa. Om voor uw bedrijf het potentieel aan verbeteringen transparant en tastbaar te kunnen maken, behoort een quickscan tot de mogelijkheden. Als vervolgstap kan een persoonlijke demonstratie gegeven worden. Ook het investerings- en kostenplaatje wordt transparant gemaakt, zodat u naast de mogelijkheden tot rendementsverbetering ook helder in beeld heeft wat de maandelijkse kosten zijn ten opzichte van uw huidige werkwijze.

Heeft u interesse in wat deze omnichannel-oplossing voor uw bedrijf, uw klanten en andere stakeholders kan betekenen, dan kunt u ons dat laten weten. Wij plannen dan graag een afspraak in en komen op bezoek met een IT-business consultant die gespecialiseerd is in fashion, sport en lifestyle.

Deze oplossing biedt u de mogelijkheid om een aantal slagen tegelijk te maken.